בחלוף השנים האחרונות אנו עדים למהפכה דיגיטלית. רשת האינטרנט היא כיום המדיה המועדפת על אנשים . כך שכיום כמעת כל אדם משתמש באינטרנט לצרכיו האישיים או המסחריים. עולם חדש זה שנפתח בפנינו יצר דרך קלה ונוחה לבצע קניות "מבלי לקום מהכורסא" כיום ניתן "בקליק" לרכוש מוצרים ולקבלם עד הבית בנוחות ובבטיחות. אתר מכירות היא אופציה נהדרת לפתיחת עסק חדש או להרחבה של עסק קיים , אולם ישנם כמה דגשים חשובים בבואנו להקים אתר מסוג זה. אנו נתמקד ב4 דגשים – דף הבית, דפי מוצר, חווית המשתמש, תהליך הרכישה
דף הבית-אתר אינטרנט הוא למעשה אוסף של דפים או "תיקיות". דף הבית יהיה הדף הראשי .האלמנטים החשובים ביותר בדף בית של אתר קניות הם , בהירות- כלומר לקוח חייב להבין מה האתר מוכר ובמה הוא מתמחה, ניווט קל ויעיל לכל הדפים האחרים דף זה יכיל גם פרטים על העסק ואפשרות ליצור קשר
דפי מוצר- חנות אונליין תהיה מורכבת מהמון דפי- מוצרים בהם לקוחות יכולים להתרשם מהמוצר ולרכוש אותו. חשוב להקפיד על תמונות ברורות בגודל סביר ועל תיאור מוצר קריא וברור. אם ברצוננו למכור חשוב לחשוב "כמו לקוח" לכן המחיר של המוצר ,המותג וזמן האספקה צריכים להיות ברורים ונגישים
חווית משתמש- כל אתר משתמש חייב להציע חווית משתמש נוחה ויעילה . דפים "כבדים" שלא נטענים קישורים שלא עובדים ובאופן כללי ניווט קשה ומסורבל בין דפי האתר יגרמו לאנשים לנטוש את האתר ובטח שלא להגיע לדף הרכישה
תהליך הרכישה- מזל טוב מישהו נכנס לאתר והחליט לרכוש מוצר , חלק זה הינו קריטי על מנת לסגור את העסקה . כיום כאשר כמעת כל הקניות אונליין מתבצעות באמצאות כרטיס אשראי. לקבל תשלומים בכרטיס זה חובה. יש להקפיד על "עגלת קניות "נוחה לשימוש על דף רכישה קל ופשוט שבו ניתן להכניס פרטים אישיים וכמובן אל אבטחת מידע
בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.
רפאל סילניקוב עורך תוכן